احمدی نژاد قهرمانی از جنس مردم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
احمدی نژاد قهرمانی از جنس مردم
نوشته شده در یک شنبه 9 مهر 1391
بازدید : 564
نویسنده : حسین

دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور عزیزمان دیروز از سفر خود به نیویورک بازگشت. ما هم این توفیق را داشتیم که در جمع مردم قدردان، منصف و پرشوری باشیم که از تهران و شهرهای دیگر برای استقبال از دکتر احمدی نژاد به پاویون مهرآباد آمده بودند.

حضور مردم در واقع اظهار ارادت و بیان خدا قوت است به قهرمان خودشان، که هربار در مصاف با استکبار، سینه به سینه ی دشمن حماسه ای نو می آفریند. قهرمانی که با مدال باارزش انسانیت و عزت و آزادگی به خانه باز می گردد و افتخاری جدید را به نام ملت ایران ثبت می کند.

اهمیت سفرهای دکتر احمدی نژاد به آمریکا -به خصوص- در این است که این کشور بیشترین و بدترین تبلیغات را علیه جمهوری اسلامی سازماندهی می کند، و هربار قبل از سفر رئیس جمهور ایران با یک سری تبلیغات فشرده سعی می کنند فضای جامعه و افکار عمومی را تحت تأثیر قرار دهند، اما آنچه اتفاق می افتد دقیقاً بر عکس چیزی است که برنامه ریزی شده: یعنی نه تنها تبلیغات بی تأثیر می شود بلکه توجه افکار عمومی و اندیشمندان و نخبگان جذب صحبت ها، آرمان ها و اعتقادات احمدی نژاد می شود.

امروز احمدی نژاد تنها در ایران یک پدیده نیست، او در واقع تبدیل شده است به یک پدیده ی جهانی، امروز احمدی نژاد برای خودش یک "بِرَند" است.

مردم نگاه می کنند، می بینند، برایشان اهمیت دارد:

رئیس جمهوری ساده، بدون کت و شلوارهای چند میلیون دلاری از هواپیما پیاده می شود، به همه سلام می دهد، با محافظ، با راننده، با دربان دست می دهد، رئیس جمهوری که ساده و بی تکلف با مردم عکس می گیرد، در جمع های آنها جمع می شود، افکار و عقایدش را با صداقت با آنها در میان می گذارد، انسان ها را ورای نژاد و رنگ می بیند، اما همین رئیس جمهور در مقر دشمن، در جایی که بزرگترین حامیان صهیونیسم تجمع کرده اند، با شهامت هولوکاست دروغین را زیر سؤال می برد، نظام سلطه را به چالش می کشد و این نظم دروغین خفت بار جهانی را بازخواست می کند!

مردم می بینند که انسانیت، صداقت و شهامت اینجاست!

یاوه گویانِ عنود و گزافه گویانِ حسود هر چه می خواهند بگویند، احمدی نژاد امروز سفیر ولایت است که پیام اسلام و انسانیت را به دنیا می رساند.

 

"به لطف خدا به لطف خدا، با ایستادگی ملت ایران امروز اون هدف هایی که ملت ایران در انقلاب ۵۷ دنبال می کرد با همان خلوص و زیبایی در کل جهان منتشر شده و ملت ها دنبال اون ادبیات ، دنبال اون آرمان های الهی اند یعنی: نجات انسان، عظمت انسان، استقرار توحید، استقرار عدالت، استقرار محبت، رفع تحقیرها و ظلم ها و بی ادبی ها و زورگویی ها و اشغال گری ها و همین جنایت هایی که چندین قرنِ علیه بشریت مرتکب شده اند    و این همگانی است، متعلق به یک ملت خاص و یک گوشه ی عالم نیست حتی در خود آمریکا، مردم آمریکا به دنبال این حقایقند..."

 

و برای ما افتخار است استقبال از این قهرمانِ مبارز، این بزرگ مردِ مردمی.

 

* سفر هشتم

 

 

پینوشت ۱:

دکتر احمدی نژاد عزیز، امسال هم در نیویورک طوفان به پا کرد! سخنرانی مجمع عمومی بسیار عالی بود و یک تو دهنی محکم بود به استکبار زیاده خواه!

اما خب گویا عده ای هم در همین مرز جغرافیایی خودمان، وقتی آمریکا و صهیونیسم تو دهنی می خورند، کلی اوقاتشان تلخ می شود، در این حالت یا حرف های گنده تر از دهانشان می زنند و یا کارهای خارق العاده از آنها سر می زند!

انشاءالله خداوند منافقین را رسوا کند.

 

پینوشت ۲:

صرفاً جهت ادخال سرور

 این نخست وزیر جعلی در نبود هیأت ایرانی بسیار شجاعانه!!! در صحن سازمان ملل حاضر شده و توسط یک روش فوق العاده و منحصر به فرد!!! دارد برنامه هسته ای ایران را تشریح می کند:

 اینجا هم دارد با یک ماژیک قرمز خط قرمزی را برای برنامه های هسته ای ایران معین می کند:

 

 ای خدا شکرت که دشمن های ما را از احمق ها آفریدی.

جالب است که بدانید این شخص، چندی پیش یکی از علت های مخالفت شدید با ایران و اینکه جامعه جهانی باید از ایران هراس داشته باشد را مخالفت ایران با "همجنس گرایی" عنوان کرده بود! البته ایشون مشتی است نمونه خروار!

 

 

 

 




:: موضوعات مرتبط: احمدی دلاور , ,
:: برچسب‌ها: احمدی دلاور , بازگشت از آمریکا ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: